Animela Animela
1235
BLOG

Tajemnica rozwiązania 36. specpułku lotnictwa

Animela Animela Katastrofa smoleńska Obserwuj temat Obserwuj notkę 21

Za Wiki: 36 Specjalny Pułk Lotnictwa Transportowego im. Obrońców Warszawy (36 splt) – oddział lotnictwa transportowego Sił Powietrznych.

Jak wiadomo, katastrofy smoleńskiej nie było potrzeby dokladnie badać, bo na pierwszy rzut oka widać było, że jest to zwykły CFIT. A skoro nie warto badać, to warto było oddać nadzór nad tym niby-badaniem osobie oskarżonej przez MSW o to, że jest szpiegiem rosyjskim (oskarżenia nigdy nie zdementowano, natomiast MSW jakoś zaraz przestał być MSW) - i to jest, oczywiście, I Tajemnica Smoleńska.

Drugą jest tajemnbicza sprawa pospiesznie dobudowanej salonki, o czym już kiedyś pisałam, i co, podejrzewam, mogło być przyczyną rozerwania samolotu. (Premier Tusk: zginęli nad Smoleńskiem (http://www.pardon.pl/artykul/13867/zginzli_nad_smole_skiem_dziwne_szowa_tuska_10_kwietnia). Film, co prawda, już nie istnieje, natomiast ja te słowa premiera pamiętam i nawet skopiowałam, ale, jak się okazuje, tylko link. Pdobnie, jak nie zachowałam słów Wałęsy z 11 kwietnia 2010, że to mógł być zamach)..

Jak pamiętamy, mieliśmy mieć najbardziej transparentne śledztwo w historii - dostaliśmy najgorsze g...o, jakie można sobie wyobrazić. Natomiast jedno premier zrobił szybko i z prawdziwą determinacją: zlikwidował 36. specpułk, w którym "zatrudnione" były oba Tupolewy i śp. major Arkadiusz Protasiuk - dowódca samolotu, który, wedle słów premiera, eksplodował nad Smoleńskiem.

Dlaczego to zrobił? To, akurat, jest bardzo jasne i oczywiste: zatrzeć ślady. Ludzi rozesłać na cztery wiatry, dokumentację zarchiwizować tak, z eby jak najtrudniej było ją znaleźć ... albo, po prostu, "zarchiwizować".

Znając "modus operandi" PO  - jestem pewna, ze to właśnie gdzieś w 36. pułku ukryta jest prawda lub choćby jej część o Smoleńsku. Dokumentacja budowy salonki? Opowieść, jak to w Samarze, podczas "remontu", pracowicie zagrzebywano w okablowaniu COŚ?...

Nie mam pojęcia. Ale jestem pewna, że bez powodu nie zlikwidowanoby 36. specpułku.

Animela
O mnie Animela

Jestem człowiekiem - przynajmniej się staram.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka