Animela Animela
400
BLOG

Premier Kopacz: sukces czy porażka? Dajmy głos Tuskowi

Animela Animela Polityka Obserwuj notkę 15

Link, który poniżej podałam, wiedzie do Tok FM, czyli stacji jak najbardziej zaprzyjaźnionej z PO (podkreślam, bo gdybym podała link do wpolityce.pl to byłoby, że nieobiektywne medium. Dla leminga słowo "obiektywizm" jest synonimem "służalczy wobec PO").

Proponuję Państwu przeczytać tekst dokładnie, od od deski do deski, i zwrócić uwagę na dwie kwestie, które jakoś trochę umykają uwadze większości komentatorów.

Po pierwsze primo - były premier Tusk powiedział, że Kopacz wywalczyła kompromis. KOMPROMIS. Jeśli ktoś nie wie, co to znaczy KOMPROMIS - odsyłam do Wiki. Bez Wiki informuję zaś Państwa, że kompromis oznacza, że Kopacz USTĄPIŁA ZE SWEGO STANOWISKA. A ponieważ o kompromisie mówi zaprzyjaźniony z obecną premier - byy premier, znany ze swej "prawdomówności", już należy zacząć szykować zasas drewek i kupić kozę - znaczy, piecyk taki.

Po drugie primo :O - upraszam o sięgnięcie wzrokiem do ostatniego rozdziału rekomendowanego artykułu. Tak - właśnie tego, który jest zatutułowany "Pozwolenia za darmo dla najbiedniejszych krajów".

Ludziska - jak to przeczytałam, to mi po prostu kopara opadła na ziemię. To, ze Polska jest krajem bardzo biednym, to ja wiem i opiewam od dawna. Dziś jednak, w zapale lizania .... butów ... premier Kopacz, to samo napisało medium zaprzyjaźnione z rządem aż do wymiotów.

Wielki sukces negocjacyjny Kopacz to ... jałmużna dla NAJBIEDNIEJSZYCH KRAJÓW UNII ...

Po 25 latach zwycięskiej transformacji, po siedmiu latach rządów najlepszych fachowców, po nieprzerwanym paśmie sukceów, od których może się zawrócić w głowie słabeuszowi - mamy oto kolejny sukces. Unia Europejska postawiła na swoim, ale - łaskawa - najbiedniejszym z biednych wyrzuciła resztki z uczy bogaczy.

I właśnie to jest wskaźnikiem tego, Z JAKĄ, K...A T...A M..Ć, ATENCJĄ PATRZĄ NA NAS INNE KRAJE.

Po siedmiu latach rządów amatorów ośmiorniczek za cudzesy jesteśmy traktowani jak żebracy ...

 

http://www.tokfm.pl/Tokfm/1,103085,16856600,Kopacz__Udalo_sie_wywalczyc_najlepsze_warunki_dla.htm

Animela
O mnie Animela

Jestem człowiekiem - przynajmniej się staram.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka